четвртак, 26. април 2018.

ИСТИНИТЕ ПРИЧЕ


ПРИЧА БР. 1

- На летовање идем у Грчку - рекла је Јелена.
- А ја идем у Турску - рекао је Урош.
- Ја идем код деде у Недобник  - рекао је Гале. - Моји мама и тата немају пара.
Истините приче су најчешће тужне.

ПРИЧА БР. 2

- Мој тата има Ситроена це четири - рекао је Урош.
- Мој тата има Пежоа седамсто шест, а мама вози Фијата пунто - рекла је Јелена.
- А моји мама и тата имају мене, мог брата и моју сестру - рекао је Гале.
Истините приче могу да буду и поучне.

ПРИЧА БР. 3

Истините приче могу да буду и овакве:
- Мене тата узима два пута месечно - рекао је Урош.
- Мене тата узима сваке недеље - рекла је Јелена.
Гале није рекао ништа. Његови мама и тата нису разведени.

ПРИЧА БР. 4

Ову истиниту причу сви већ знају:
- Ја волим Ајфон седам  - рекао је Урош.
- Ја више волим Самсунг Галакси - рекла је Јелена.
- А ја волим Мају - рекао је Гале.

ПРИЧА БР. 5

После писменог из математике...
- Преписао сам други и трећи задатак од Гаге - рекао је Урош.
- А ја сам успела да препишем само трећи - рекла је Јелена.
Гале није рекао ништа. Он је Гаги дотурио сва три задатка.

ПРИЧА БР. 6

Истинита прича може да буде и поучна - али не мора...
Наставница је поделила свеске, а Гага се одмах јавила:  
- Зашто јединица? Па све ми је тачно!
- Питај Гаврила, Драгана - рекла је наставница и погледала Галета.
А Гале је поцрвенео.
Добио је чисту петицу, али је наставница испод дописала:
Помози Драгани да научи математику. Немој да преписује од тебе.

ПРИЧА БР. 7

Бане је рекао:
- Гале се напалио на Мају!
- Наложио се тек тако! - додао је Игор.
- Нисам се ни напалио нити наложио - одговорио је Гале. - Ја волим Мају.
Истина непобитна!

ПРИЧА БР. 8

Истините приче могу да буду глупаве.
- Мајо, зашто волиш Галета? - питао Игор.
- Зато!
- У, ал’ ти је одговор!
- Какво питање, такав одговор  - насмејала се Маја.

ПРИЧА БР. 9

Гале је од малих ногу имао косу до рамена. Јуче поподне, у бусу, док смо се гужвали, онако, као обично, преко Галета се за шипку прихватио један маторац, ћелав, с црним рејбанкама на носу.  
- Овај... не љути се - рекао је - а шта си ти, бата или сека?
- А шта сте ви, чика или тета? - изнервирао се Гале.
- Ја сам слеп - одговорио је маторац. - А ми слепци, знаш, не видимо...
Истините приче могу и да заболе.

ПРИЧА БР. 10

Питала Маја Галета: 
- Шта то радиш?
- Вежбам.
- Шта вежбаш?
- Ћутање. 

1 коментар:

  1. Dragi Grado,ovo je jedini način da Vam se obratim.Želim da Vam kažem da su me Vaše knjige o hajduku malo je reći oduševile.Pročitala sam za sad dve.Ali takve emocije,toliko sam ih sve zavolela,i jako mi je bilo teško kad sam završila knjigu jer mi se čini kao da sam ostavila drage prijatelje.Družimo se u sledećoj knjizi.

    ОдговориИзбриши